.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
خسارت بزرگ غفلت از ظرفیت عظیم اقتصاد دریا محور/ ۱۰ میلیون نفر طی ۱۰ سال باید در حاشیه دریای عمان برای فعالیت‌های اقتصادی ساکن شوند/ دولت برای لایحه بودجه و مجلس در برنامه هفتم هنوز فرصت دارند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم؛ برخی از آن‌ها اعدام شدند/ ۲۰۰ نفر برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین وارد کشور شده بودند/ برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ دارند، اما هدف اصلی‌شان انتخابات است(خبر)
(ادامه)
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد. خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد.(ادامه)
روزگاری با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با ابرقدرت‌ها صحبت کنیم/ امروز آنها درخواست خرید تجهیزات پیشرفته ما را دارند/ تجهیزاتمان را در اختیار بسیج می‌گذاریم تا برای جهاد تبیین استفاده کنند ....(خبر)
(ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی برنامه هفتم را با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند ....(خبر)
(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌¬ها، مراکز آموزش ‌عالی و پژوهشی کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان رییس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منصوب شد. انتصاب دکتر وحید آرایی به عنوان رییس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌¬ها، مراکز آموزش ‌عالی و پژوهشی کشور، دکتر وحید آرایی به عنوان رییس اندیشکده سیاستگذاری سلامت نظام اداری و مقابله با فساد کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی منصوب شد. (ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
اکثر داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری سیزدهم تغییر رویکرد دولت، تغییر رویه های اجرایی دولت فعلی که موجب رانت و فساد شده، تشکیل دولت مقتدر، حل مشکلات معیشتی مردم و باز کردن گره از اقتصاد با بازنگری در سیاست‌های ....(خبر)
(ادامه)
جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه با بیانیه‌ای تفصیلی موارد نقد و اشکال خود نسبت به طرح بانک مرکزی که در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است مطرح کردند ....+ متن کامل بیانیه(خبر)
(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
شمال نیوز : طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی به عنوان معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد. یک مازندرانی معاون سازمان بسیج اساتید کشور شد
شمال نیوز : طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، وحید آرایی به عنوان معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توقع و انتظار مردم این است که مسئولان در همه قوا با پرهیز از مخالفت‌ها و تنازعاتی که گاه هیچ منطق و توجیهی ندارد، شرایط کشور را در رفع مشکلات معیشتی مردم بدانند و در این راه تلاش کنند. آملی لاریجانی: آستانه تحمل مردم هم حدی دارد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: توقع و انتظار مردم این است که مسئولان در همه قوا با پرهیز از مخالفت‌ها و تنازعاتی که گاه هیچ منطق و توجیهی ندارد، شرایط کشور را در رفع مشکلات معیشتی مردم بدانند و در این راه تلاش کنند.(ادامه)
شمال نیوز: در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی 17 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل انتخاب شدند. ترکیب جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شد + اسامی
شمال نیوز: در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی 17 عضو اصلی و 5 عضو علی‌البدل انتخاب شدند.(ادامه)
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه خط فقر در جامعه برای خانوار ۴نفره ۱۰میلیون تومان است گفت: بسیاری از کارگران توان خرید گوشی موبایل برای ادامه تحصیل فرزاندانشان را ندارند. خط فقر ۱۰ میلیون تومان شد/ کارگران توان خرید گوشی برای تحصیل فرزاندانشان را ندارند
بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه خط فقر در جامعه برای خانوار ۴نفره ۱۰میلیون تومان است گفت: بسیاری از کارگران توان خرید گوشی موبایل برای ادامه تحصیل فرزاندانشان را ندارند.(ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، دکتر وحید آرائی به سمت مدیر آموزشی و تربیت نخبگانی اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان منصوب شد. انتصاب مدیر آموزشی و تربیت نخبگانی سازمان بسیج اساتید کشور
طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، دکتر وحید آرائی به سمت مدیر آموزشی و تربیت نخبگانی اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان منصوب شد. (ادامه)

(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
شمال نیوز : هادیانی گفت : سال گذشته این حوزه توانسته با تشکیل ستاد جذب دانشجو رتبه نخست جذب دانشجو در استان مازندران با تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ دانشجو را کسب کند..... چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر در سال ۹۹ / راه‌اندازی مدرسه عالی بورس
شمال نیوز : هادیانی گفت : سال گذشته این حوزه توانسته با تشکیل ستاد جذب دانشجو رتبه نخست جذب دانشجو در استان مازندران با تعداد ۲ هزار و ۳۹۷ دانشجو را کسب کند.....(ادامه)
نامه رییس سازمان نظام پزشکی به رییس جمهور
رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی در نامه ای به رئیس جمهور مواردی به منظور کمک به کنترل این بحران در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه به اطلاع وی رساند.(ادامه)
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم سوابق ۳۰ نامزد نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران +تصاویر
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.